Strony

czwartek, 28 kwietnia 2016

Golden Rose With Protein Nail Lacquer

Golden Rose With Protein Nail Lacquer to seria lakierów do paznokci z proteinami. Chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na ich temat.




Ja osobiście posiadam siedem lakierów z tej serii. Co mnie w nich urzekło? Bez wątpienia mogę stwierdzić, że na pewno są to kolory! 


W buteleczce jest 12,5ml lakieru. 
Pigmentacja jest dobra, lakiery nie smużą i nie robią prześwitów. Do dokładnego pokrycia niezbędne jest nałożenie dwóch warstw.
Jeśli chodzi o czas wysychania - lakiery schną w dosyć szybkim tempie o ile pokryte są jedną warstwą. Przy drugiej ten czas się znacznie wydłuża do ok. 20 minut.
Konsystencja jest jak dla mnie w sam raz - niezbyt gęsta, nie lejąca się na boki.
Warto również wspomnieć o tym, że nie niszczą ani nie odbarwiają płytki. 


Pędzelek jest klasyczny, wąski, długi i elastyczny. Nie należy on jednak do moich ulubionych. Aczkolwiek nie będę na niego narzekać, ponieważ bardzo fajnie mi się nim maluje.
Jeśli chodzi o trwałość lakierów to spokojnie wytrzymują do 6 dni bez odprysków. 
Cena również jest zadowalająca - za jeden "flakonik" zapłaciłam zaledwie 4,50!


Na zdjęciu znajdują się lakiery z nr 246 i 321. 


Tutaj przedstawione są te z nr 288, 318 i 299.


 No i ostatnie cudeńka z nr 355 i 337.


Moim zdaniem te lakiery są cudowne i godne uwagi! Zachwycają nie tylko trwałością, ale również paletą kolorów. Z ręką na sercu mogę je polecić. 

16 komentarzy:

  1. Mam dwa lakiery z tych zawierających proteiny (jak widzę, mamy nawet jeden ten sam :p) Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie próbowałam tych lakierów, ale zaciekawilas mnie nimi :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. sama mam 3 lakiery od nich i są świetne!:)

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki są na prawdę świetne. Mam trzy lakiery z Golden rose i jestem zadowolona. Jeden jest matowy i na prawdę długo się trzyma. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie zamiar kupić sobie jakiś matowy z GR :D

      Usuń
  5. Bardzo lubię tą serię lakierów,świetnie się u mnie sprawdzają :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne najładniejsze te z drobinkami 😊 Teraz tylko hybrydy stosuje. Zapraszam do mnie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!

    Bardzo fajny post! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu! Obserwuję i zapraszam!

    Pozdrawiam!

    marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny post, na pewno tu jeszcze zajrzę!:)
    zapraszam do mnie http://olivienn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie wypróbowałam żadnego z tych lakierów, ale chyba pora wypróbować, bo wydają się świetne! 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tych lakierów, ale ciągle o nich słyszę, więc moze wreszcie uda mi się kupić!

    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje paznokcie to strefa wyżywania się, nie maluję ich często. Te lakiery są całkiem interesujące. Ważne jest to, że nie odbarwiają płytki. 318 i 337 najbardziej mu się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny Post!
    Myślę, że kupię sobie w najbliższym czasie 288.
    Zapraszam do mnie! :)
    xnaatalliiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolorki :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te lakiery i produkty Golden Rose :)
    Zapraszam serdecznie,
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te lakiery są super !
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń