Strony

niedziela, 8 maja 2016

Promocja w Rossmanie (lakiery)

Pewnie nie jedna z Was słyszała już o promocji w Rossmanie. Od dokładnie 4 maja promocja obejmuje m.in. lakiery do paznokci. Szczerze powiedziawszy nie mogłam się jej doczekać!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać co udało mi się kupić na tak długo wyczekiwanej przez mnie promocji.
Udało kupić mi się 9 lakierów. Sama przyznam, że jak na mnie to i tak mało :D Do mojej kolekcji dołączyły głównie lakiery firmy Lovely.
 Moje serce skradł kolor fioletowy. Już od dawna "polowałam" na lakier w takim odcieniu. Jest naprawdę niesamowity!
Tak oto prezentuje się na paznokciach. Jest to lakier z numerem 6. 








A Wy coś kupiłyście na promocji w Rossmanie? :D Pochwalcie się w komentarzu!

23 komentarze:

  1. Masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😍 Jestem w trakcie zapuszczania, strasznie wolno rosną 😧

      Usuń
  2. też nie mogłam doczekać się tej promocji :-)

    Pozdrawiam alexia-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę skorzystać z tych promocji. Ten lakier z Bella jest świetny!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Bell to polecam również lakier z numerem 46 😍

      Usuń
  4. Ja mam te 2 ostatnie lakiery ♥ ja kupiłam m promocji szminkę 2 kredki do brwi 2 tusze do rzęs oraz korektor ;)

    shiny-milka.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam tylko 7 ^^ Z Lovely postawiłam na kolorki Summer Beauties. Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów, bo nigdy nie miałam jakiś kolorowych lakierów, a teraz się chyba zakochałam.

    Mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna śliwka! Świetne zakupy poczyniłas:)!
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, uwielbiam lakiery firmy lovely, sama mam biały i różowy.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po sobie
    ślad. Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne lakierki! też trochę poszalałam na tej promocji, niedługo ukażę się post. :)
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/nanobytes.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile lakierów! ❤ a paznokcie masz śliczne,bardzo podobają mnie się te fioletowe 💅👌
    _________
    Zapraszam do mnie 😘
    http://coookbeauty.blogspot.com/2016/05/witaj-moge-wejsc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć kochana, wpadłam szybciutko żeby ci powiedzieć, że nominowałam cię do LBA ^^
    http://pakistanskaksiezniczka.blogspot.com/2016/05/czesc-misiaki-zostaam-nominowana-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahahha jaka kolekcja! :D ja też miałam lakier z tej serii

    OdpowiedzUsuń