Strony

sobota, 14 maja 2016

Zmywacz do paznokci w płatkach

Wczoraj w szkole moja przyjaciółka (pozdrawiam Sarę! 💕) zasugerowała mi, że mogłabym napisać posta na temat zmywacza do paznokci w płatkach firmy Isana. Uznałam to za dobry pomysł, więc postanowiłam wyrazić swoją opinię o tym kosmetyku. 
Produkt ten kupiłam jakiś czas temu w Rossmanie za jedyne 4,69zł.
Zmywacz różni się od pozostałych. Wyróżnia go na pewno piękny, zmysłowy, owocowy zapach. W środku znajduje się 30 cienkich płatków nasączonych zmywaczem oraz pielęgnacyjnymi olejkami, które po upływie chwili wchłaniają się w strukturę paznokcia. Płatki są cieniutkie, ale bez problemu radzą sobie ze zmyciem nawet czerwonego lakieru. Mnie osobiście wystarcza jeden, aby zmyć lakier z obu dłoni. 
Produkt umieszczony jest w malutkim, eleganckim i odkręcanym pudełeczku.  
Szczerze powiedziawszy jestem bardzo zadowolona z tego zmywacza. Nie wymieniłabym go na żaden inny! Z ręką na sercu mogę Wam go polecić! ^^

31 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy o nim nie słyszałam, ale chyba się skuszę :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początek JAKIE TY MASZ DŁUGIE PAZNOKCIE *-*
    Hahah Noo i wiadomo, że jestem zawsze do usług xd <3 <3
    + Mogę potwierdzić, iż to jest BARDZO dobry produkt, a jego zapach jest GENIALNY ^^ :3 A cena jest naprawdę fajna, jak na zmywacz z ISANA :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, będą jeszcze dłuższe 😂💞

      Usuń
    2. Nie dobijaj XDD Też chce takie XDD :ccc

      Usuń
    3. Pożyczę Ci moje odżywki :D

      Usuń
    4. I tak bym Ci je dziabła xDD :3 Ale DZIĘKUJĘ <3 <3

      Usuń
    5. Hahaha spoczko 😍💞

      Usuń
  3. Nie słyszałam o takim w płatkach ale z checią go kupi i sama wypróbuje ! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przetestować! Nie słyszałam nigdy o tym produkcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten zmywacz! Byłby świetna odmiana tych śmierdzących!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt! Nigdy nie spotkałam się z takim zmywaczem :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo praktyczne, myślę że sprawdziłyby się na jakimś wyjeździe, żebyśmy nie musiały brać całej dużej butelki zmywacza.

    Zapraszam do siebie:
    http://czuprynqa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym produkcie, ale wydaje się świetny. :D
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  9. sama mam w domu zmywacz w chusteczkach ale innej firmy i w zupełnie innym pojemniczku fajny patent z takimi chusteczkami najbardziej gdy jesteśmy poza domem Pozdrawiam zapraszam do mnie
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, albo po prostu mało chodzę na zakupy :D Zapewne go wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zmywacz w płatkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej o takim czymś nie słyszałam , ale teraz dzięki tobie zapewne go wypróbuje :) !
    http://beata-szadkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde, też o tym nie słyszałam. Na co dzień i tak bym chyba nie zamieniła mojego zwykłego zmywacza, który mi na pół roku starcza (a zmieniam kolorki na paznokciach często dość) jednak na wyjazdy to faktycznie mega ułatwienie! Nie trzeba brac wielkiej butli i wacików dodatkowych. Muszę wypróbować, cena też przystępna więc czemu nie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym, ale zawsze byłam ciekawa czy dobre są:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie kilka temu przemknęło mi coś na temat tego zmywacza, muszę i ja go wypróbować :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ty masz śliczne pazury! Widać, że dbasz o nie! Zazdroszczę! ;) A co do zmywacza - słyszałam o nich a po przeczytaniu postu stwierdzam, że chyba wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Posiadam ten dostępny w Biedronce. Nie wiedziałam nawet, że Isana również ma wersję zmywacza w płatkach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam jeszcze tego zmywacza, ale wygląda fajnie. Muszę się rozejrzeć, ogólnie lubię kosmetyki ISANY

    OdpowiedzUsuń