Strony

czwartek, 23 czerwca 2016

Deni Carte - efekt syrenki.

Cześć! Po dłuższej przerwie powracam z kolejną dawką lakierowych nowości. Na wstępie jednakże chciałabym Was przeprosić za tak długą przerwę. Miałam gorszy okres, brak pomysłów na posty. Aczkolwiek wczoraj byłam w moim ulubionym sklepie z lakierami. Przy kasie wpadły mi w oko 3 cudeńka. Uległam ich urokowi i oczywiście je kupiłam!


Już od pewnego czasu mam fioła na punkcie efektu syrenki na paznokciach. Miałam zamiar kupić pyłek do jej robienia, ale jakoś mi to nie wyszło. Wczoraj na stoisku z lakierami dostrzegłam jeden z napisem "EFEKT SYRENKI" obok niego były jeszcze dwa inne z tej samej serii. Postanowiłam, że je przetestuję i zobaczę jak się sprawdzą. 
Są to lakiery firmy Deni Carte imitujące efekt syrenki. Ja osobiście posiadam trzy, ale jest jeszcze jeden z numerem S4. Nie będę ukrywać - jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Idealnie spełniają swoją rolę. 
Najbardziej z tych wszystkich lakierów podoba mi się ten z numerem S1. Według mnie idealnie imituje efekt syrenki na paznokciach. W najbliższym czasie mam zamiar kupić jeszcze S4. 
Żadne ze zdjęć nie oddaje uroku tych lakierów. W rzeczywistości każdy z nich cudownie się mieni. W zależności od miejsca zmieniają kolor. Jestem bardzo z nich zadowolona. Nie mogę się na nie napatrzeć. Polecam!
A czy Wy już macie w swojej kolekcji jakiś lakier z tej serii? :3

25 komentarzy:

  1. Fajnie by było gdybyś pokazała je jak wyglądają na paznokciu. ;)
    Zapraszam na nowy post. http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/po-na-po.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale niestety wszystkie paznokcie mi się połamały i teraz są w opłakanym stanie... Nie chciałam tu takich pokazywać, bo aż wstyd :D

      Usuń
  2. Bardzo lubie efekt syrenki na paznokciach hybrydowych i fajnie, ze jest jakas alternatywa na zwykle lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście zakochałam się w tych lakierach 😍

      Usuń
  3. Mam wrażenie, że tych kolorów jest więcej niż cztery, ostatnio weszły jakieś nowe. Jeszcze nie próbowałam, ale zdecydowanie mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam o czterech. Choć przyznam Ci rację - byłam na stronie Deni Carte i o ile dobrze pamiętam to wszystkich jest obecnie 7 :3

      Usuń
  4. Nie miałam żadnego z nich. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię efekt syrenki a te lakiery są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio w sklepie zauważyłam 4 kolejne lakiery z tej kolekcji :D Są naprawdę niesamowite *-*

      Usuń
  6. Te lakiery są piękne *-*

    http://beauty-in-the-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny efekt! Gdzie można dostać te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteśmy ciekawi efektu na paznokciach. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam nigdy tych lakierów. Jak one dobrze kryją?

    OdpowiedzUsuń