Strony

środa, 18 maja 2016

MÓJ MANICURE #1

Postanowiłam, że na blogu będę zamieszczać również zdjęcia swoich paznokci. Chcę Wam pokazać jak dobieram i łączę ze sobą lakiery. Mam nadzieję, że nie zanudzę Was tego typu postami.
Manicure ukazany na powyższym zdjęciu został wykonany w dosyć spontaniczny sposób. Nudziło mi się, więc postanowiłam poeksperymentować z lakierami. Moim zdaniem efekt końcowy wyszedł świetny! 😊
Zdjęcie, które wstawiłam wyżej zostało wykonane dzisiaj. Paznokcie pomalowałam w sobotę (14 maja). Do dnia dzisiejszego nie zauważyłam żadnych odprysków. 

Jako bazę użyłam lakieru z Ingrid. Jest to lakier w bardzo ciemnym odcieniu fioletu, zauważalne są również złote drobinki. Kupiłam go w sklepie chemicznym za 5,50zł. Jestem zdania, że zdecydowanie jest wart swojej ceny. Trwałość jest na pewno jego największą zaletą. 

Na lakier z Ingrid nałożyłam ten z Golden Rose. Ogółem jest bezbarwny, aczkolwiek wyróżniają go cudowne, niebiesko-zielone drobinki. Kupiłam go na stoisku Golden Rose za 4,50zł. 
 Mam nadzieję, że posty tego typu Wam się spodobają. A Wy lubicie eksperymentować z malowaniem paznokci? Dajcie znać w komentarzu :D

39 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie, wyglądają perfekcyjnie! ;) w dodatku jak cudownie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne paznokcie. Ostatnio próbowałam zrobić podobne, ale coś mi nie wyszło. Muszę jeszcze popróbować ;D
      http://flvcko.blogspot.com/

      Usuń
    2. Kinja, praktyka czyni mistrza :D

      Usuń
  2. Ja również uwielbiam eksperymentować z lakierami! Świetnie ci to wyszło, ale ja jednak nie odważyłabym się na ciemne kolory,u mnie na pazurkach domunują nudziaki i pastele! A i lakiery z Golden Rose są bezkonkurencyjne! Mam jeszcze pytanie, jak dbasz o skórki? (;
    Zapraszam do mnie! http://zwyczaj-nie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam być szczera - nie dbam o nie w ogóle. W ostatnim czasie bardzo mnie denerwowały, ponieważ narastały na paznokcie. Za każdym razem gdy malowałam paznokcie to od razu je wycinałam. No i teraz od pewnego czasu mam z nimi spokój :3 + Mnie na początku też jakoś ten ciemny kolor nie przekonał :/ Dopiero po upływie czasu zdecydowałam się go użyć :D Nie żałuję! No i dziękuję 😍

      Usuń
  3. Ciemne pazurki rewelacyjne,a dzięki brokatowi paznokcie wyglądają jeszcze lepiej. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny efekt! <3
    zapraszam http://hellomisskorabel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i z chęcią odwiedzę Twojego bloga 💞

      Usuń
  6. Sliczniutkie paznokcie! <3

    kafurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba to połączenie, chętnie sama zkusiłabym się na taki eksperyment
    myartrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak ja Ci zazdroszczę takich pięknych, zdrowych paznokci, moje cały czas się łamią. :/
    Śliczne jest to połączenie!
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje na początku również bardzo się łamały... na szczęście ten okres już minął 😄 Dziękuję 😍

      Usuń
  10. Mam drugi lakier, daje efekt podobny do syrenki. Świetny manicure! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie ze sobą wyglądają ;) podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają troszkę jak galaktyka. Jeśli chodzi o drobinki polecam takie z Super-Pharm (też ok. 5 zł. Bardzo utrwalają lakier)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam jeszcze o tych drobinkach, ale z chęcią wypróbuję! :D

      Usuń
  13. Cudne paznokcie, taki styl jest moim ulubionym!
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis i całkiem fajny pomysł na bloga, jedyne co kuję w oczy to font w nagłówku bez polskich znaków.
    msflowless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Również eksperymentowałam z tym lakierem z drobinkami od Goldem Rose, tylko jako lakieru bazowego użyłam ciemniej zieleni. Tutaj możecie zobaczyć jaki uzyskałam efekt: http://pudeleczkoroznosci.blogspot.com/2016/02/syrenkowe-paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW :o MEGA KOLOR! Też chcę!

    OdpowiedzUsuń