Strony

wtorek, 18 kwietnia 2017

;)


Cześć!🌸 Mam do Was ogromną prośbę! ❤ Czy jest tutaj osoba, która jedzie w najbliższym czasie do jakiegoś kraju/ciekawej miejscowości? Jeśli tak to czy byłaby mi w stanie pomóc zrobić takie karteczki jak na powyższym zdjęciu (Patryk! Miłość Patrycji do Ciebie jest tak wielka, że dotarła aż do...)? 😇 Wystarczy napisać ten tekst na kartce, zrobić zdjęcie i wysłać do mnie. Chciałabym mile zaskoczyć mojego ukochanego 🙊 Byłabym bardzo wdzięczna 👑
PS: Mogą to być również kartki z nazwami miast/miejscowości, w których mieszkacie. 
Zdjęcia wysyłajcie na mój e-mail: patrycja99.m@o2.pl

30 komentarzy:

  1. Fajna inicjatywa :-) ja niestety w najbliższym czasie nie planuję podróży

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, bardzo to urocze. Zapraszam do mnie w wolnej chwili: https://www.amart.pl Znajdziesz tu dużo rzeczy do domu, może coś Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń